Total de visualitzacions de pàgina:

dilluns, 9 de gener del 2012

Crónica I trail La Mallà-Serres de Barxeta

A les 8:30 del matí passaren el meu germà, Jose i David (2 nous col·legues d'aquestes locures) a per mi.
Apleguem a Barxeta i després de pegar unes quantes voltes per trobar-hi lloc per aparcar, finalment ho conseguim al camí pel qual acava la cursa.
Anem cap a la plaça a pel dorsal, tornem al cotxe ens preparem i al tornar a la plaça està plena de gom a gom.
Després de la tirada de bufes, confeti i traques comencem a correr els 600 participants en la cursa i 200 caminants per un estret carrer del poble, només es veu un mar de gent corrent tirant "vaho" per la boca degut a les baixes temperatures que fa.
Els 3 primers kilòmetres els fem per un camí asfaltat que poc a poc pica cap amunt fins que gira a la dreta convertint-se en pista (prou destrossada) on la gent aminora el ritme, mentres jo hem trobe en forces i adelante posicions, trobant-me amb Toni,un vell company de curses de muntanya i gran amic, i quan veig que planetja el terreny opte per esperar el meu germà que va darrere.

Clave les ulleres dins la motxilla que ell sempre porta, apleguem al primer avituallament (km5) i iniciem la forta putjada de la sendà l'Escaló a un pilot en el que quasi tots els components som socarrats. Jo hem veig amb forces, encara que estic a l'última posició, però quan iniciem el descens agafe la roda de Toni i hem porta per la seda en la forta baixada fins el pou on es troba el segón avituallament on espere de nou el meu germà que aquesta vegada va patint amb les rampes, passem el control del km11 i fem un llarg tram amb de senda presiosa però dura i iniciem la tornada a Barxeta acompanyats del nostre amic Toni en tot moment, fent finalment un temps de 2hores 10minuts.

Aquestos son els resultats:



Nota: està clar que no és pot fer un "tempàs" sense gairebé entrenar.

Fins la pròxima!!!!!
Adéu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada